גוף מעוצב בניתוח אחד עם ניתוח מאמי מייקאובר

img

האושר בלהיות אמא הוא חוויה מיוחדת במינה שאין שווה לה. עם הלידה וההנקה, גוף האישה עובר שינויים רבים המשפיעים באופן משמעותי על המראה של חלקים שונים בגוף. לצד האושר מהלידה וההתרגשות מהתוספת החדשה למשפחה, לעיתים החוויה המדהימה הזו מגיעה עם רגשות מעורבים. נשים רבות עלולות לחוות תחושת תסכול כאשר הן אינן מצליחות לחזור למבנה הגוף שהיה להן לפני הלידות, למרות שהן עושות הכל נכון מבחינת תזונה וספורט. חלקים מסוימים בגוף האישה מתרחבים לאחר לידות, כמו האגן, אזור הבטן התחתונה והשדיים. השרירים נחלשים ולוקח זמן רב להתאושש ולהחזיר את הגוף לקצב שהוא היה רגיל אליו. ניתוח מאמי מייקאובר הוא הפתרון האידאלי עבור נשים שסיימו ללדת ומעוניינות להעניק לגוף שלהן מראה צעיר, אסתטי ומושך יותר, כפי שהיה להן לפני כל השינויים שגופן עבר עקב הלידות וההנקות.

במאמר זה נסביר מהו ניתוח מאמי מייקאובר, כיצד הוא מתבצע ולאיזו תוצאה אפשר לצפות.

מה זה ניתוח מאמי מייקאובר?

מאמי מייקאובר הוא טיפול ניתוחי המשלב כמה פרוצדורות של ניתוחים קוסמטיים במטרה לנסות ולחזור למבנה וממדי הגוף שהיה למטופלת לפני הלידות. בדרך כלל הניתוח כולל מתיחת בטן, שאיבת שומן ועיצוב מחדש של החזה. בניתוח מטפלים בעור הנפול, ברפיון העור וההתדלדלות, בקמטים, סימני המתיחה וכל שאר התופעות שההריון וההנקה יצרו. לעיתים רבות ניתן אפילו להגיע לתוצאה טובה יותר מהגזרה המקורית. מאמי מייקאובר, כשמו כן הוא, מדבר על מהפך מא' עד ת' עבור האם. היום, כל אישה המעוניינת להחזיר לגוף שלה את המראה שהיה לו לפני הלידות, יכולה לבחור לבצע את ההליך וליהנות מבטן שטוחה, שדיים מעוצבים וגזרה יפה.

כיצד הניתוח מתבצע?

בניתוח מאמי מייקאובר משולבים כמה ניתוחים פלסטיים בניתוח אחד. הניתוחים השכיחים ביותר בהליך זה כוללים הקטנה או הגדלה והרמה של החזה, מתיחת בטן, טיפול במצבורי שומן שנותרו לאחר לידה וטיפול בעור עודף. ברוב המקרים, הניתוח יכלול 3 טיפולים מרכזיים, קוסמטיים במהותם, הכוללים התערבות כירורגית. שלושת המרכיבים הללו הם ניתוח מתיחת בטן, ניתוח שאיבת שומן וניתוח לעיצוב החזה.

לאחר כל מייקאובר מוצלח, השאיפה היא החלמה תוך שמירה על התוצאות בצורה אופטימלית לטווח הארוך. כדי לעשות זאת, יש מספר דברים שחשוב לשים לב אליהם לאחר הניתוח: הקפידי על לבישה של חגורת לחץ לבטן וחזיית ספורט לחזה , הימנעי מספורט והרמת משקל כבד, תני לעצמך זמן לנוח אך לא יותר מדיי (פעילות מתונה), והכי חשוב – שמרי על הבריאות שלך.

למי מתאים ניתוח מאמי מייקאובר?

מכלול הניתוחים המשולבים בניתוח מאמי מייקאובר לא כולל ניתוחים מורכבים, מסובכים או מסוכנים, להיפך, הם שכיחים ביותר. הניתוח מתאים לנשים בריאות, במשקל תקין או כאלו הסובלות מעודף משקל קל, אשר השלימו את בניית התא המשפחתי שלהן ולא מתכוונות לעבור לידות נוספות במהלך חייהן. כמובן שניתן גם לעבור את הניתוח לפני שסיימת ללדת, אך התוצאות שלו יכולות להשתנות במידה ותעברי לידות נוספות לאחר הניתוח. מומלץ להמתין לפחות 3-5 חודשים לאחר סיום ההנקה כדי לאפשר לשדיים להגיע לצורה סופית אותה מומחית לכירורגיה פלסטית יכולה להעריך טרם הניתוח ובכך לעצב את החזה ושאר חלקי הגוף בהתאם.

אולי יעניין אותך גם:

הקודם   הבא

ניתוח מתיחת בטן: מראה חטוב בהליך אחד

אנשים רבים יעידו, גברים ונשים כאחד, כי הם היו רוצים בטן שטוחה וחטובה. במקרים רבים, לא משנה כמה זמן נבלה בחדר הכושר, פשוט לא נצליח להגיע למראה של בטן שטוחה. זה יכול לקרות עקב מגוון סיבות שונות, כמו...

להמשך קריאה
מתיחת בטן לפני אחרי מיכל בנקלר

ניתוח אוזניים: מחירים ומה שביניהם

לגודל ומבנה האוזניים שלנו קיימת השפעה רבה על הדימוי העצמי שלנו. בשל העובדה שאוזניים לא פרופורציונליות ובולטות מושכות אליהן תשומת לב רבה, מקרים אלו יכולים להשפיע על הביטחון העצמי. אנשים הסובלים...

להמשך קריאה
ניתוח אוזניים מחירים