הרמת גבות ומצח

ניתוח הרמת מצח וגבות הפך לאחד הניתוחים הקוסמטיים הפופולריים ביותר בשנים האחרונות. זהו כבר מזמן לא סוד שהפנים נחשבות לכרטיס הביקור שלנו בחיים. שמירה כראוי על עור הפנים ולהעניק לו מה שהוא צריך הינה פרקטיקה חשובה. בשלב מסוים, קרמים וטיפולי פנים פשוט לא עוזרים יותר. נשים וגברים כאחד הבינו את הכוח של הרפואה האסתטית לשנות ולעצב את הפנים שלהם וגופם לטובה. אז מהו בעצם ניתוח הרמת מצח וגבות, כיצד הוא מתבצע ומדוע כה רבים בוחרים לעבור אותו בשנים האחרונות? כל מה שרציתם לדעת בנושא כבר מחכה לכם כאן.

before after
img

מדוע ניתוח הרמת מצח וגבות הפך לכה פופולרי?

עם התקדמות השנים והעלייה בגיל, הפנים שלנו חוות שינויים רבים בעל כורחנו. העור הופך לפחות מוצק ומאבד מהאלסטיות שלו באופן משמעותי. חלקים מסוימים בפנים נראים נפולים יותר וזה מקנה לנו מראה עייף ומבוגר. זהו תהליך כולל אשר לא פוסח על שום חלק בפנים ובגוף כאחד. כאשר זה נוגע לאזור המצח והגבות שלנו, באופן טבעי נוצרת צניחה הדרגתית של העור על גבי העפעפיים העליונים. מתקבל מראה לא אסתטי שאנשים רבים היום פשוט לא מוכנים לקבל. הדרך הטובה והיעילה ביותר לטפל בתופעה ו"להחזיר את הזמן לאחור" היא ניתוח הרמת מצח וגבות. ניתוח זה נחשב לפתרון האידאלי למצב צניחת המצח והגבות בקרב נשים וגברים מעל גיל 40. הניתוח יכול להתבצע גם בגילאים מוקדמים יותר, בהתאם למצבם האישי של המטופלת או המטופל, לצד המלצתו של מומחית לכירורגיה פלסטית העתידה לבצע את הניתוח.
ניתוח הרמת מצח וגבות הפך לכה פופולרי בזכות התוצאות המרשימות שהוא מקנה למטופלים. לאחר הניתוח, אתם יכולים ליהנות ממראה רענן, צעיר וחיוני הרבה יותר. אפקט הנפילה של המצח והגבות הופך לזיכרון העבר, ואתם יכולים להרגיש יותר חיוניים מאי פעם.

כיצד מתבצע ניתוח הרמת מצח וגבות?

ניתוח הרמת מצח וגבות מתבצע בהרדמה כללית. כמובן, לפי המלצתה של מומחית לכירורגיה פלסטית ומצבו הבריאותי של המטופל. מעבר לייעוץ המקדים, חשוב להצטייד בספירת דם ותפקודי קרישה. מטופלים רבים בוחרים לשלב עם ניתוח הרמת מצח וגבות, גם ניתוח הרמת עפעפיים. במקרים בהם הניתוח משולב עם ניתוח עפעפיים, יהיה עליכם לעבור בדיקת ראייה אצל רופא עיניים, לצד מבחן שדה ראייה טרם ביצוע הפעולה.
אז כיצד ניתוח הרמת מצח וגבות מתבצע בדיוק? במהלך הניתוח מבוצעים מספר חתכים באזור הצמוד לקו השיער. ד"ר מיכל בנקלר, מומחית לכירורגיה פלסטית ואסתטית, "מותחת" את אזור המצח והגבות לאחור. החתכים במהלך הניתוח מבוצעים במיקום נסתר מאחורי קו השיער. אצל רוב האנשים, העור במצח הוא בעל יכולת להתגבר על צלקות באופן יעיל יותר משאר חלקי הפנים. ניתן בנוסף לבצע הרמה ישירה של הגבות בעזרת חתך בקו השיער של הגבות עצמן, ואפילו דרך החתכים של ניתוח עפעפיים במידה והוא משולב – כל אלו לפי הצורך של המטופל וסוג הניתוח.

img
flower

reviews title לקוחות ממליצים

13.1.2022

דנית לוי

avatar

לגמרי ממליצה במליון אחוז, אין אפילו ספק. מיכל ולודה נשים מהממות, התוצאה מדהימה ושווה את כל התהליך. תמיד יש עם מי לדבר ולמי לפנות, פשוט עושה הכל קל ונעים יותר

9.7.2021

מילה

avatar

טוב... אין לי מילים להודות לרופאה המהממת, למקצוענות ולתוצאות המושלמות

17.04.2022

ק.

avatar

ד"ר בנקלר, מלאך אמיתי. בזכותך ד"ר מימשתי את החלום שחלמתי כל כך הרבה שנים. תודה על היחס וכמובן על התוצאה המהממת!

16.2.2022

י.

avatar

רופאה נהדרת. רגישה, חכמה והתוצאה פשוט מעולה. החזירה אותי 10 שנים אחורה במראה!

step by step title תהליך הטיפול

פגישת יעוץ

שיחה לתיאום ציפיות ובחירת ההליכים הרלוונטיים - בין ניתוח גבות, מצח, או שילוב שלהם. טביעת העין המדויקת של ד”ר בנקלר והקשב אלייך יוביל לבחירות אופטימליות.

הכנה לניתוח

מעבר ושקלול המידע הרלוונטי על מנת להגיע לתכנון מדויק של ההליך הכירורגי ולתוצאה אופטימלית. יש לעבור על תוצאות בדיקת דם.

ניתוח

ד”ר בנקלר מבצעת את כל הניתוחים בעצמה. ההליך הכירורגי עצמו אורך בדרך כלל כשעתיים. ההקפדה הבלתי מתפשרת על סטנדרטים גבוהים באה לידי ביטוי גם במרכז הרפואי החדשני בו מתבצע הניתוח.

סיום תקופת ההחלמה

תוצאות מורגשות מיד לאחר הניתוח, תוצאה סופית לאחר כשנה. בנוסף לאפשרות לקבל מענה סבלני מד”ר בנקלר עצמה, גם המתאמת זמינה עבורך 24/7 לכל שאלה או התייעצות.

הרמת גבות ומצח שאלות שהרבה לקוחות שואלים אותי על

  • ההכנות משתנות בהתאם לגיל המטופלים, מטופלים עד גיל 40 ידרשו לבצע בדיקות דם, לאחר גיל 40 גם א.ק.ג ולאחר גיל 60 גם צילום חזה. יש להימנע מעישון שבועיים לפני הניתוח. יש לחפוף את השיער ולנקות את הפנים היטב. חובה להקפיד על צום מלא של שש שעות לפחות לפני הניתוח.

  • זמן הניתוח משתנה בהתאם לטכניקה שהרופאה המנתחת משתמשת בה. לרוב הניתוח אורך בין שעה לשעתיים.

  • התפרים נמסים כשבועיים לאחר הניתוח. למשך 6 שבועות בתחילת תקופת ההחלמה מומלץ להימנע ממאמצים גופניים והרמת משאות כבדים. יש להימנע משהייה ארוכה בשמש ולהסתובב עם משקפי שמש וקרם הגנה נגד השמש.

  • תוצאה ראשונית ניתן לראות מיד לאחר הניתוח, כאשר התוצאה הסופית תתקבל לאחר כשנה. תוצאות הניתוח מבטלות את אפקט הנפילה של המצח והגבות.

  • ההחלמה משתנה בהתאם לסוג הניתוח והמטופלים השונים. בדרך כלל ניתן לחזור לעבודה משרדית כשבוע לאחר הניתוח.

  • ובכן, התפרים נמסים כשבועיים לאחר הניתוח. כחלק מתופעות הלוואי, מטופלים לרוב יחוו נפיחות ואי נוחות באזור המצח והגבות. הנפיחות והרגישות באזור נמשכים כשבועיים עד שהם חולפים לחלוטין בתום ההחלמה המלאה. התוצאה המתקבלת בסופו של דבר לאחר ניתוח הרמת מצח וגבות היא מצח חלק מקמטים, מוצק ומתוח.

faq

ההכנות משתנות בהתאם לגיל המטופלים, מטופלים עד גיל 40 ידרשו לבצע בדיקות דם, לאחר גיל 40 גם א.ק.ג ולאחר גיל 60 גם צילום חזה. יש להימנע מעישון שבועיים לפני הניתוח. יש לחפוף את השיער ולנקות את הפנים היטב. חובה להקפיד על צום מלא של שש שעות לפחות לפני הניתוח.

זמן הניתוח משתנה בהתאם לטכניקה שהרופאה המנתחת משתמשת בה. לרוב הניתוח אורך בין שעה לשעתיים.

התפרים נמסים כשבועיים לאחר הניתוח. למשך 6 שבועות בתחילת תקופת ההחלמה מומלץ להימנע ממאמצים גופניים והרמת משאות כבדים. יש להימנע משהייה ארוכה בשמש ולהסתובב עם משקפי שמש וקרם הגנה נגד השמש.

תוצאה ראשונית ניתן לראות מיד לאחר הניתוח, כאשר התוצאה הסופית תתקבל לאחר כשנה. תוצאות הניתוח מבטלות את אפקט הנפילה של המצח והגבות.

ההחלמה משתנה בהתאם לסוג הניתוח והמטופלים השונים. בדרך כלל ניתן לחזור לעבודה משרדית כשבוע לאחר הניתוח.

ובכן, התפרים נמסים כשבועיים לאחר הניתוח. כחלק מתופעות הלוואי, מטופלים לרוב יחוו נפיחות ואי נוחות באזור המצח והגבות. הנפיחות והרגישות באזור נמשכים כשבועיים עד שהם חולפים לחלוטין בתום ההחלמה המלאה. התוצאה המתקבלת בסופו של דבר לאחר ניתוח הרמת מצח וגבות היא מצח חלק מקמטים, מוצק ומתוח.

slider image
לפני אחרי הרמת גבות

slider image
לפני אחרי הרמת גבות

slider image
לפני אחרי הרמת גבות

slider image
לפני אחרי הרמת גבות

slider image
לפני אחרי הרמת גבות

slider image
לפני אחרי הרמת גבות

slider image

slider image

slider image

slider image

slider image

slider image

לא להתפשר על מומחיות ועל מקצוענות

ד"ר מיכל בנקלר מתארחת בפאנל "נשים שמבינות" בתכנית של פאולה וליאון