תיקון אסימטריה בחזה

עבורנו הנשים, אחד האזורים המשמעותיים ביותר בגופנו הינו החזה שלנו. הוא מקושר באופן ישיר לתחושת הנשיות שלנו, כמו גם לביטחון ולדימוי העצמי. בגופם של בני האדם, באופן טבעי, לא קיימת סימטריה מושלמת. אצל נשים שונות יהיה הדבר בולט יותר או פחות. לא מעט נשים ברחבי העולם סובלות מאסימטריה בחזה שלהן. כלומר, שד אחד גדול או נפול יותר מהשני, ברמה בולטת לעין. עם התפתחות הטכנולוגיה בשנים האחרונות, קיימים פתרונות שונים, חלקם פשוטים, למצבים כאלו. תיקון אסימטריה בחזה הוא ניתוח קוסמטי פופולרי במיוחד, שנשים רבות בוחרות לעבור על מנת להעניק לחזה שלהן מראה סימטרי ואסתטי. הניתוח מקנה שדיים תואמים שנראים נפלא ומעניקים למטופלות תחושת סיפוק ביטחון מחודשים לגופן.

before after
img

למי מתאים ניתוח תיקון אסימטריה בחזה ומתי הוא מומלץ?

אסימטריה של השדיים היא תופעה שכיחה למדי בקרב נשים רבות. מצב זה בעצם מעיד על אי שוויון בולט בין 2 השדיים, בין אם זה בגודל והנפח שלהם, מיקום הפטמות ועוד. השדיים יכולים להתפתח באופן מאוד שונה זה מזה בתקופת ההתבגרות או בהמשך החיים. נשים ונערות רבות סובלות מתופעה זו. לעיתים שד אחד נותר קטן ולא מפותח בעוד השני מלא ונפול יותר באופן משמעותי. מראה זה גורם לאי נוחות גדולה מאוד כמו גם לפגיעה בדימוי העצמי ולעיתים אף חרדות חברתיות.

תיקון אסימטריה בחזה אצל ד"ר מיכל בנקלר

הניתוח מתאים לכל אחת מכן שסובלת ממצב של חוסר שוויון בולט בין 2 השדיים שלה. הניתוח מקנה מראה סימטרי, אסתטי ויפה. מעבר להיותו ניתוח קוסמטי, הוא יכול ממש לשנות חיים. הניתוח עוזר למטופלות העוברות אותו לקבל את השדיים שתמיד רצו. הוא מסייע להעלאה משמעותית של הביטחון והדימוי העצמי, ומעניק לכן את האפשרות היקרה מפז להרגיש לגמרי בנוח עם החזה שלכן וגופכן. ניתוח זה הוא לא פשוט לביצוע, וחשוב לבחור נכון את הרופא המנתח שלכן. ד"ר מיכל בנקלר, מומחית בכירורגיה פלסטית ואסתטית, תבצע את הניתוח באופן מדויק, מקצועי ואיכותי, תוך התחשבות מלאה ברצונות שלך ומצבך הבריאותי. לאחר הניתוח, סוף סוף תוכלי ליהנות מחזה סימטרי, אסתטי ויפה שילווה אותך לכל החיים.

img
flower

reviews title לקוחות ממליצים

19.2.2023

חופית ב

avatar

עשיתי אצל ד"ר בנקלר האלופה הגדלת חזה ואני הכי מרוצה בעולם. תוצאה מדויקת מעל הציפיות שלי. לא רק שהיא אלופה היא גם אישה מדהימה! ואיך אפשר שלא לפרגן על הליווי הצמוד שקיבלתי מלודה, תודה לך שאפילו בשעות הקטנות היית זמינה לי❤️ צוות של אלופות

13.2.2023

חגית ס

avatar

ד"ר מיכל בנקלר רופאה מדהימה. מקצועית. אנושית. עברתי ניתוח הקטנת חזה בהצלחה גדולה. ההחלמה היתה קלה ומהירה. התוצאה וואוו חזרתי לשיגרה לאחר שבוע. תודה רבה לאחת ויחידה לודה המזכירה האישית שליוותה אותי מהייעוץ הראשוני עד הביקורת אחרי, במסירות ואהבה הייתה זמינה לכל שאלה. תודה צוות של אלופות ?

3.4.2023

סטפאני ל

avatar

היה לי חלום... לבצע הרמת חזה ללא שתלים. ראיתי את כל הביקורות המעולות ובחרתי ללכת לייעוץ. הייתי בטוחה שאני רק באה להתרשם, אפחד ובסוף אוותר ואחזור הביתה. אבל מהרגע הראשון שנפגשתי עם ד"ר מיכל בנקלר ולודה, ידעתי שאני בידיים טובות ואין ספק שהגעתי למקום הנכון. אחרי 5 דקות כבר קבעתי תור לניתוח. ביום ההולדת שלי. הבטיחו במתנה ניתוח ללא כאבים. הבטיחו וקיימו! מהשלב הראשון ועד השלב האחרון, מהניתוח ועד הליווי לאחר מכן, פשוט אין לי מילים לתאר!! והתוצאות מושלמות!!!!!! כבר אחרי יומיים קמתי מהמיטה ולא הרגישו שעברתי ניתוח בכלל!!! המיקצועיות, היחס, ההרגעה, החיוך, האדיבות והאמפתיה. הזמינות של לודה לכל השאלות והתהיותבכל רגע ורגע! אין בכלל ספק שהגעתי לרופאה מס' 1! תודה רבה לכן, אתן פשוט מדהימות!!! זאת היתה הבחירה הכי נכונה שעשיתי בחיי!! ממליצה מאוד, חוויה מעל המצופה!

27.12.2022

מעיין ל

avatar

לשלב של ניתוח הקטנת חזה הגעתי אחרי תקופה ארוכה שחיכיתי לו, אך היו לי חששות ודאגות רבים ולא ידעתי לקראת מה אני הולכת... מיכל ולודה המקסימות ליוו אותי במקצועיות, בסבלנות וברוגע לאורך כל הדרך. החל משלב הייעוץ, עד לניתוח עצמו, ההחלמה וכל המסביב. הרגשתי שיש לי כל הזמן למי לפנות ועם מי להתייעץ. כיום, אני 6 שבועות אחרי ומרגישה מעולה! חזרתי לשיגרה מלאה. אני מרוצה מאוד מהתוצאה וחושבת שזה מהלך משנה חיים עבורי! ממליצה מכל הלב ❤️

6.10.2022

בר ד

avatar

הגעתי לפגישת יעוץ ותוך דקות ספורות הבנתי שד״ר בנקלר היא המתאימה עבורי לבצע ניתוח הקטנת חזה. מנתחת עם גישה אנושית, חמה ובגובה העיניים. לד״ר בנקלר יש עוזרת אישית בשם לודה המהממת שבזכותה החודש הראשון להחלמה עבר עם סבלנות אין קץ ???

step by step title תהליך הטיפול

פגישת יעוץ

שיחה לתיאום ציפיות ובחירת שיטת התיקון (הרמה / הגדלה / הקטנה / הזרקת שומן / שילוב), כמו גם גודל השתל, מיקומו מעל / מתחת לשריר, וסוגו (חלק / מחוספס). טביעת העין המדויקת של ד”ר בנקלר והקשב אלייך יובילו לבחירות אופטימליות.

הכנה לניתוח

מעבר ושקלול המידע הרלוונטי על מנת להגיע לתכנון מדויק של ההליך הכירורגי ולתוצאה אופטימלית. בין היתר יש לעבור על תוצאות בדיקת דם, והדמיית שד.

ניתוח

ד”ר בנקלר מבצעת את כל הניתוחים בעצמה. ההליך הכירורגי עצמו אורך בדרך כלל בין שעה לשלוש שעות. ההקפדה הבלתי מתפשרת על סטנדרטים גבוהים באה לידי ביטוי גם במרכז הרפואי החדשני בו מתבצע הניתוח.

סיום תקופת ההחלמה

תוצאות מורגשות מיד לאחר הניתוח, תוצאה סופית לאחר כשנה. בנוסף לאפשרות לקבל מענה סבלני מד”ר בנקלר עצמה, גם המתאמת זמינה עבורך 24/7 לכל שאלה או התייעצות.

ניתוח תיקון אסימטריה בחזה שאלות שהרבה לקוחות שואלים אותי על

  • כאמור, תיקון אסימטריה בחזה יכול להתבצע במגוון הליכים ניתוחיים. ככלל, לפני הניתוח תצטרכי לבצע בדיקות רפואיות מקיפות על מנת לשלול בעיות רפואיות העלולות למנוע את ההליך הכירורגי. בדיקת הדמיה של השד או בדיקת כירורג שד תדרש. במקרה ולמטופלת ישנן מחלות רקע היא תתבקש לקבל אישור מומחה בתחום הספציפי. חשוב לדעת שיש להפסיק לעשן במשך שבועיים לפחות טרם הניתוח ושבועיים נוספים לאחריו.

  • משך הניתוח משתנה בהתאם למורכבות הפעולות הנדרשות על מנת להגיע לסימטריה מקסימלית. ככלל, הניתוח אורך בין שעה לשלוש שעות.

  • במרבית המקרים אין מניעה להניק לאחר הניתוח מכיוון שהניתוח לא אמור להשפיע על צינורות ובלוטות החלב. עם זאת, קיימים מקרים נדירים בהם יכולת ההנקה עלולה להיפגע. בכל מקרה חשוב להתייעץ עם המנתחת הפלסטית בזמן הייעוץ טרם הניתוח על מנת לקבל את מלוא האינפורמציה.

  • ניתן להתחיל לראות את תוצאות הניתוח זמן קצר לאחריו כאשר הנפיחות בשדיים יורדת. התוצאה בדרך כלל משתפרת עם הזמן כאשר תוצאה סופית מתקבלת לאחר כשנה

faq

כאמור, תיקון אסימטריה בחזה יכול להתבצע במגוון הליכים ניתוחיים. ככלל, לפני הניתוח תצטרכי לבצע בדיקות רפואיות מקיפות על מנת לשלול בעיות רפואיות העלולות למנוע את ההליך הכירורגי. בדיקת הדמיה של השד או בדיקת כירורג שד תדרש. במקרה ולמטופלת ישנן מחלות רקע היא תתבקש לקבל אישור מומחה בתחום הספציפי. חשוב לדעת שיש להפסיק לעשן במשך שבועיים לפחות טרם הניתוח ושבועיים נוספים לאחריו.

משך הניתוח משתנה בהתאם למורכבות הפעולות הנדרשות על מנת להגיע לסימטריה מקסימלית. ככלל, הניתוח אורך בין שעה לשלוש שעות.

במרבית המקרים אין מניעה להניק לאחר הניתוח מכיוון שהניתוח לא אמור להשפיע על צינורות ובלוטות החלב. עם זאת, קיימים מקרים נדירים בהם יכולת ההנקה עלולה להיפגע. בכל מקרה חשוב להתייעץ עם המנתחת הפלסטית בזמן הייעוץ טרם הניתוח על מנת לקבל את מלוא האינפורמציה.

ניתן להתחיל לראות את תוצאות הניתוח זמן קצר לאחריו כאשר הנפיחות בשדיים יורדת. התוצאה בדרך כלל משתפרת עם הזמן כאשר תוצאה סופית מתקבלת לאחר כשנה

slider image
לפני אחרי

ניתוח תיקון אסימטריה בחזה

slider image
לפני אחרי

ניתוח תיקון אסימטריה בחזה

slider image
לפני אחרי

ניתוח תיקון אסימטריה בחזה

slider image
לפני אחרי

ניתוח תיקון אסימטריה בחזה

slider image
לפני אחרי

ניתוח תיקון אסימטריה בחזה

slider image
לפני אחרי

ניתוח תיקון אסימטריה בחזה

slider image
לפני אחרי

ניתוח תיקון אסימטריה בחזה

slider image
לפני אחרי

ניתוח תיקון אסימטריה בחזה

slider image
לפני אחרי

ניתוח תיקון אסימטריה בחזה

slider image
לפני אחרי

ניתוח תיקון אסימטריה בחזה

slider image
לפני אחרי

ניתוח תיקון אסימטריה בחזה

slider image
לפני אחרי

ניתוח תיקון אסימטריה בחזה

slider image
לפני אחרי

ניתוח תיקון אסימטריה בחזה

slider image
לפני אחרי

ניתוח תיקון אסימטריה בחזה

slider image
לפני אחרי

איך ניתוח תיקון אסימטריה מתבצע ומהי התוצאה שכדאי לצפות לה?

השיטות השונות בהן מתבצע ניתוח תיקון אסימטריה בחזה אצל ד"ר מיכל בנקלר תלויות מאוד במורכבות המצב ומידת האסימטריה. הניתוח מותאם באופן אישי למצבה של כל מטופלת, על מנת להעניק לה שדיים סימטריים, אסתטיים ויפים שמתאימים באופן אידאלי למבנה גופה הטבעי. במקרים קלים יותר של אסימטריה, למשל, ניתן לבצע הגדלת שדיים דו צדדית. היא מתבצעת תוך שימוש בשתלים בגדלים (ולעיתים צורה) שונים במטרה להשוות בין הגודל של 2 השדיים ולהקנות מראה סימטרי. במקרים יותר מורכבים, יעלה לעיתים צורך לבצע הרמת או הקטנת שד בנוסף לכך, או הליך של הרמה והגדלה של השד הצנוח. התוצאה המתקבלת לבסוף היא שדיים שווים בגודלם ובנפחם, אשר יאפשרו לכן ללכת עם חולצות צמודות ובגדי ים אם בעבר הסיטואציה הביכה אתכן. השדיים החדשים שלכן ירגישו ויראו הכי טבעיים שיש ואתן תוכלו ליהנות מתחושת ביטחון מחודשת.