הגדלה והרמת חזה

בתור נשים, המראה של החזה שלנו מקושר באופן ישיר לתחושת הנשיות שלנו. החזה הוא הסימן הראשוני לנשיות, כאשר הוא מתחיל להתפתח בגיל ההתבגרות ומביא אתו גל של שינויים אחרים. במהלך החיים והחוויות שהם מביאים איתם כמו לידות, הנקות ירידה במשקל, ועוד – החזה הנשי משנה את צורתו, מאבד מנפחו ונראה שונה מאוד משהיה בשנות הנעורים שלנו. בנוסף לכך, בקרב נשים רבות, החזה לא מתפתח באופן מלא ותקין מלכתחילה ונוצר מצב של שדיים קטנים ולא פרופורציונליים לגוף, שעדיין נתונים לשינויים אלו. במטרה לתקן את מראה החזה ולהעניק לו נפח וצורה אסתטיים יותר, תחום הכירורגיה הפלסטית המתקדם מעניק פתרון איכותי בניתוח פופולרי – הגדלה והרמת חזה. ניתוח זה נחשב לאחד הניתוחים עם שביעות הרצון הגדולה ביותר בקרב נשים, בעיקר בשל השינוי המשמעותי שהוא מחולל בחייה של המטופלת, הן בפן הפיזי והן בפן הנפשי.

before after
img

מהו ניתוח הגדלה והרמת חזה ולמי הוא מתאים?

ניתוח הגדלה והרמת חזה הוא הניתוח הפלסטי ה-2 בשכיחותו מבין ניתוחי החזה בעולם. החזה עובר שינויים רבים, טבעיים ובלתי נמנעים במהלך חיינו. הם נוצרים עקב הריונות, לידות והנקות, ירידה משמעותית במשקל, שינויי הגיל, ועוד. הניתוח המדויק והפופולרי, ניתוח הגדלה והרמת חזה, נועד לטפל בחזה שצנח, התרופף, התרוקן ואיבד מצורתו. במהלך הניתוח, ד"ר מיכל בנקלר מבצעת הרמה ועיצוב מחדש של החזה, לצד הוספת נפח באמצעות שתלי סיליקון באיכות הגבוהה ביותר. הניתוח מתבצע בהתאם להעדפות האישיות שלך בשילוב עם ייעוץ מקצועי של ד"ר בנקלר, תוך התאמה מדויקת למבנה גופך והסימטריה הטבעית שלו.
כל אישה המעוניינת לקבל מראה שדיים מלא, מורם וצעיר יותר, יכולה לבחור לעבור ניתוח הגדלה והרמת חזה. ברוב המקרים, נשים הסובלות ממצבים בהם החזה נפול וחסר נפח יבחרו דווקא בניתוח זה על פני אחרים, בשל התוצאות המדויקות והמרשימות שלו. הניתוח משלב 2 תהליכים שונים בניתוח אחד, הרמת חזה למיקום האידאלי בנוסף להחדרת שתל סיליקון להענקת נפח. התוצאה הסופית המתקבלת מניתוח זה היא חזה מלא, זקור, צעיר ורענן. הניתוח מאפשר "להחזיר את הגלגל לאחור" ומקנה למטופלות שעוברות אותו חזה כפי שהיה להן בצעירותן – ולעיתים אף מרשים ואסתטי יותר משהיה אי פעם. הניתוח מעניק שינוי חיצוני ונפשי כאחד, משפר את הדימוי העצמי, תחושת הנשיות והביטחון.

כיצד ניתוח הגדלה והרמת חזה מתבצע?

לפני הכל, ד"ר מיכל בנקלר, מומחית בכירורגיה פלסטית ואסתטית, תבצע אתך פגישת ייעוץ טרום ניתוחית. בפגישה ד"ר בנקלר תעריך את הנפח שחסר, את מידה הצניחה של השדיים, את הצורה האידאלית והמנח המתאים, ותבצע מולך תכנון של גודל וסוג השתל המתאים ביותר עבורך, תוך התאמה אישית ובהתאם להעדפתך.
במהלך הניתוח, ד"ר בנקלר מסירה עודפי עור ורקמה, ממקמת את הפטמה והעטרה למיקום האידאלי, מקטינה את העטרת, מותחת את העור ומעצבת מחדש את החזה במראה אסתטי, פרופורציונלי וצעיר, תוך התאמה של השתל המדויק ביותר עבורך, המוחדר אל כיס מתאים מתחת או מעל לשריר.

img
flower

reviews title לקוחות ממליצים

6.5.2021

נ.

avatar

כיום אני 3 שבועות אחרי ניתוח חזה שכלל הרמה, הגדלה כל זאת מתחת לשריר. נטו להמליץ זו לא חוות דעת מספקת! מה שלא אגיד על מיכל וכמה שלא אשבח עבודתה, זה עדיין לא יהיה מספיק ולא יתאר באופן מלא עד כמה שיצאתי מרוצה. התפרים כמעט ונעלמו ועברו סה"כ 3 שבועות. ההחלמה הייתה לגמרי לא מורגשת! ביום הניתוח כבר נפגשתי עם חברה, יום אחרי נהגתי ויומיים אחרי חזרתי לעבודה! מיכל היקרה, אני ממליצה עלייך בלב שלם!

17.11.2022

ל.

avatar

ד"ר בנקלר מקצועית, איכותית, אנושית! הניתוח בוצע בצורה הכי מוצלחת ומקצועית, התוצאה נהדרת, השירות מושלם. יחס הכי טוב שניתן לבקש

15.03.2022

רונית ש

avatar

תודה רבה על יחס אישי, זמינות ועדינות. ד"ר מיכל בנקלר המהממת נתנה לי את התחושה שיש על מי לסמוך, הייתה חביבה ונעימה מאד. לודה - יד ימינה של ד"ר בנקלר, עונה על כל שאלה, מתעניינת ודואגת. זמינה בכל שעה - באמת אין כמוה! חיבוק ענק

14.12.2022

אלין

avatar

חייבת לפרגן בפעם המיליון - כמות המחמאות שאני מקבלת על ההגדלה היא מטורפפפתתתתת! אני מאוהבת ברמות קשותתתת

step by step title תהליך הטיפול

פגישת יעוץ

שיחה לתיאום ציפיות, בחירת גודל וסוג השתל, ומיקומו מעל או מתחת לשריר. השילוב בין טביעת העין המדויקת של ד”ר בנקלר והקשב אלייך מוביל לבחירות אופטימליות.

הכנה לניתוח

מעבר ושקלול המידע הרלוונטי על מנת להגיע לתכנון מדויק של ההליך הכירורגי ולתוצאה אופטימלית. בין היתר יש לעבור על תוצאות בדיקת דם והדמיית שד.

ניתוח

ד”ר בנקלר מבצעת את כל הניתוחים בעצמה. ההליך הכירורגי עצמו אורך בדרך כלל כשעתיים-שלוש.

סיום תקופת ההחלמה

חזרה הביתה מספר שעות לאחר הניתוח. חזרה לשגרה כמעט מלאה כעבור שבוע-שניים. תוצאות מורגשות מיד לאחר הניתוח, תוצאה סופית לאחר כשנה.

ניתוח הגדלה והרמת חזה שאלות שהרבה לקוחות שואלים אותי על

  • יש מספר פעולות שיש להקפיד לבצע לפני ניתוח להגדלה והרמת חזה. ראשית יש להימנע מעישון במשך כשבועיים טרם הניתוח. תתבקשי לבצע בדיקות דם והדמיית שד. בהתאם לגיל, תדרשי בנוסף לבדיקת א.ק.ג, או צילום חזה. יש צורך לקנות חזייה רפואית ייחודית המהווה את החבישה העיקרית לאחר הניתוח. מומלץ להגיע בבגדים נוחים ולהתקלח לפני ההגעה לחדר הניתוח. חובה להקפיד על צום מלא של שש שעות לפחות לפני הניתוח.

  • ניתוח להגדלה והרמת החזה ניתן לבצע בתום גיל ההתבגרות, לאחר שמבנה הגוף מתייצב, בדרך כלל מגיל 16.

  • בבחירת מנתחת פלסטית מומחית לכירורגיית השד, הסיכוי לסיבוכים יקטן באופן משמעותי. בשבועיים הראשונים שלאחר הניתוח עלולות להופיע תופעות לוואי, רובן טבעיות ויחלפו מעצמן. לדוגמא: רגישות באזור הניתוח ושטפי דם קלים.

  • באופן עקרוני, אין צורך להחליף את שתלי הסיליקון אם אין סיבה מיוחדת לכך. מומלץ להקפיד על בדיקות הדמיית שד שגרתיות בהתאם להמלצת יצרניות השתלים. במקרה חריג של קרע/דלף משתל הסיליקון ההמלצה תהיה להחליף אותו. בנוסף, במקרים בהם תרצי מבחינה אסתטית או רפואית להחליף/להוציא את שתלי הסיליקון, ניתן לעשות זאת ולעצב את השד מחדש.

faq

יש מספר פעולות שיש להקפיד לבצע לפני ניתוח להגדלה והרמת חזה. ראשית יש להימנע מעישון במשך כשבועיים טרם הניתוח. תתבקשי לבצע בדיקות דם והדמיית שד. בהתאם לגיל, תדרשי בנוסף לבדיקת א.ק.ג, או צילום חזה. יש צורך לקנות חזייה רפואית ייחודית המהווה את החבישה העיקרית לאחר הניתוח. מומלץ להגיע בבגדים נוחים ולהתקלח לפני ההגעה לחדר הניתוח. חובה להקפיד על צום מלא של שש שעות לפחות לפני הניתוח.

ניתוח להגדלה והרמת החזה ניתן לבצע בתום גיל ההתבגרות, לאחר שמבנה הגוף מתייצב, בדרך כלל מגיל 16.

בבחירת מנתחת פלסטית מומחית לכירורגיית השד, הסיכוי לסיבוכים יקטן באופן משמעותי. בשבועיים הראשונים שלאחר הניתוח עלולות להופיע תופעות לוואי, רובן טבעיות ויחלפו מעצמן. לדוגמא: רגישות באזור הניתוח ושטפי דם קלים.

באופן עקרוני, אין צורך להחליף את שתלי הסיליקון אם אין סיבה מיוחדת לכך. מומלץ להקפיד על בדיקות הדמיית שד שגרתיות בהתאם להמלצת יצרניות השתלים. במקרה חריג של קרע/דלף משתל הסיליקון ההמלצה תהיה להחליף אותו. בנוסף, במקרים בהם תרצי מבחינה אסתטית או רפואית להחליף/להוציא את שתלי הסיליקון, ניתן לעשות זאת ולעצב את השד מחדש.

slider image

slider image
אחרי-לפני

הגדלה והרמת חזה

slider image
אחרי-לפני

הגדלה והרמת חזה

slider image
אחרי-לפני

הגדלה והרמת חזה

slider image
אחרי-לפני

הגדלה והרמת חזה

slider image
אחרי-לפני

הגדלה והרמת חזה

slider image
אחרי-לפני

הגדלה והרמת חזה

slider image
אחרי-לפני

הגדלה והרמת חזה

slider image
אחרי-לפני

הגדלה והרמת חזה

slider image

slider image

slider image

slider image

slider image

slider image

slider image
אחרי-לפני

הגדלה והרמת חזה

ליווי צמוד לאורך כל הדרך

בנוסף לאפשרות לקבל מענה סבלני מד”ר בנקלר עצמה, גם המתאמת זמינה עבורך 24/7 לכל שאלה או התייעצות.

כמו ד”ר בנקלר, גם למתאמת יש ניסיון נרחב ומטופלות רבות ציינו את הנוכחות שלה כמשמעותית עבורן בתהליך.
ההקפדה הבלתי מתפשרת על סטנדרטים גבוהים מאוד באה לידי ביטוי גם במרכז הרפואי שבו מתבצע הניתוח. מדיקה ברמת החיל הוא למעשה שילוב של מרכז עם חדרי ניתוח מאובזרים היטב ומלון בוטיק. אמנם את לא מגיעה לחופשה, אבל גם לפני, במהלך ואחרי הגדלה והרמת חזה מגיע לך להתפנק במקום שחושב על כל פרט ופרט, ובעיקר על רווחת המטופלות.