החלפת שתלי חזה

נשים רבות אשר לא מרוצות ממראה וגודל החזה שלהן בוחרות לעבור ניתוח הגדלת חזה. השיטה הפופולרית ביותר להגדיל את החזה היא באמצעות שתלי סיליקון. השתל מחזיק מעמד לזמן רב ומעניק לנשים את מראה החזה בו חשקו, אך לצד זאת חשוב לזכור כי לעיתים יש להחליף שתלי סיליקון, לא משנה כמה איכותיים יהיו. כמו כן, נשים שונות יבחרו לעבור ניתוח זה גם במקרים בהם הן יהיו מעוניינות לשנות את גודל או צורת החזה שלהן.

before after
img

באילו מקרים יעלה הצורך בהחלפת שתלים?

על מנת להבטיח את התקינות המלאה של השתלים ובכדי להימנע ממקרים של בלאי, קרעים או דליפות, רוב המומחים לכירורגיה פלסטית ימליצו לבצע החלפת שתלים אחת לכ-10 שנים. נשים מסוימות יבחרו לעבור ניתוח החלפת שתלים גם לפני כן, מסיבות אישיות ומשתנות.

רצון לשינוי בגודל החזה - הטעם והפרספקטיבה שלנו משתנים ומתחלפים לאורך השנים. דברים שאהבנו בעבר אנחנו לא בהכרח אוהבים היום, ולהיפך. אישה שחשקה בחזה גדול במיוחד בגיל 20, לא בהכרח תרצה את אותה המידה בגיל 40. נשים יכולות לבחור לעבור ניתוח החלפת שתלים בשל העדפה אישית והרצון לשנות את הגודל, הצורה או סוג השתלים שהיה להן.

מצבים נוספים מצריכים החלפת שתלים

בלאי של השתלים- כמו כל דבר בחיים, גם שתלי סיליקון נתונים לבלאי עם הזמן. השתלים מתיישנים וההמלצה היא להחליפם בשתלים חדשים ורעננים, אחת לכ-10 או 15 שנים. אישה שעוברת ניתוח הגדלת חזה בשתלי סיליקון, צריכה לקחת בחשבון כי תצטרך אולי להחליפם לאחר כעשור. עם התקדמות הטכנולוגיה בתחום הרפואה הפלסטית והאסתטית, השתלים החדשים עמידים ואיכותיים יותר מאלו שהיו פופולריים בעבר. כמו כן, ניתוח החלפת שתלים יכול גם להביא לשיפור במראה האסתטי של השד. הכירורגית הפלסטית יכולה לעצב את השד מחדש בהתאם לרצונה של המטופלת ולהעניק לו את הגודל והצורה הרצויים.

קרעים או דליפות בשתל- שתלי סיליקון הם בטוחים ונעשה בהם שימוש בקרב מיליוני נשים בכל העולם מדי שנה. עם זאת, כמו כל חומר זר הנמצא תקופה ארוכה בתוך הגוף, הוא עשוי להשתנות. עלולים להיווצר מצבים של קרעים בשתלים ואף זליגה של הסיליקון אל חלל השד ובית השחי. במקרים אלו, יש צורך להוציא את השתלים הקרועים ולהחליפם בחדשים בניתוח החלפת שתלים בחזה, בהקדם. את הקרע או הדליפה ניתן לגלות באמצעות בדיקת אולטרסאונד, MRI, או ממוגרפיית שד שגרתית.
השתלים המודרניים מלאים בסיליקון ג'ל מוצק, המיוצב לדרגת קשיחות וצמיגות כזו המאפשרת לו להישאר במצבו היציב גם במקרים בהם המעטפת החיצונית של השתל נפגמת עם השנים.

שינוי בצורת השד- גוף האישה נתון לשינויים רבים במהלך השנים. עלייה וירידה במשקל, הריונות, לידות והנקות. כל אלו משפיעים על מראה השדיים באופן ישיר ועקיף. נשים שעברו ניתוח הגדלת שדיים בשתלי סיליקון, עלולות לחוות מצבים בהם השדיים משנים את צורתם באופן טבעי ובכך נפגע גם המראה שלהם. לעיתים, נשים עלולות לסבול מקפלים בשתל אשר לפעמים נראים דרך העור, מתיחה וצניחה של העור והשדיים, היווצרות קופסית (רקמת חיבור שעוטפת את השתל ונרקמת מסביבו), ועוד מצבים המשפיעים על מראה השדיים ומצריכים ניתוח החלפת שתלים.

img
flower

reviews title לקוחות ממליצים

19.1.2023

ליאורה ר

avatar

קיבלנו יחס חם ועוטף ממיכל ולודה, ובכלל אין דברים כמו לודה - סבלנית וקשובה ויוצרת אינטראקציה בין אישית וגורמת לך להרגיש כמו בבית

3.1.2023

איזבל א

avatar

ד"ר מיכל בעלת הידי זהב מדהימה!! והעבודה שלה עוד יותר. תודה ללודה המהממת שגם בלעדיה זה לא היה קורה

23.12.2022

ילנה

avatar

אני מאוד מרוצה מהתוצאות של הניתוח, יצא טוב יותר ממה שציפיתי. ההחלמה הייתה מהירה ותקינה ותודה רבה על המענה והיחס החם. תודה אישית וחמה ללודה

27.9.2022

שרון ש

avatar

מיכל ולודה - צוות מושלם!!! לודה היתה זמינה לכל שאלה והתייעצות מהרגע שקבעתי ייעוץ וגם שבועות לאחר הניתוח. תמיד עונה בסבלנות, ועוזרת בכל בקשה - קטנה וגדולה. מיכל מאוד נעימה, מסבירה את ההליך בצורה ברורה ונגישה. גרמה לי להרגיש בנוח החל משלב הייעוץ, לפני הניתוח וגם אחריו. מיכל מנתחת פלסטית מאוד מוכשרת ומיקצועית, וזה ניכר באמפתיה וברגישות שלה, וכמובן - בתוצאות

step by step title תהליך הטיפול

פגישת יעוץ

שיחה לתיאום ציפיות ותכנון הניתוח הרצוי, לרבות גודל השתל, סוגו (חלק/מחוספס) ומיקומו (מעל/מתחת לשריר). השילוב בין טביעת העין המדויקת של ד”ר בנקלר והקשב אלייך מוביל לבחירות אופטימליות.

הכנה לניתוח

שקלול כל המידע הרלוונטי ועל תכנון מדויק של ההליך הכירורגי המועיל ביותר האפשרי. בין היתר יש לעבור על תוצאות בדיקת דם והדמיית שד.

ניתוח

ד”ר בנקלר מבצעת את כל הניתוחים בעצמה. ההליך הכירורגי עצמו אורך בדרך כלל כשעה.

סיום תקופת ההחלמה

חזרה הביתה מספר שעות לאחר הניתוח. תוצאות מורגשות מיד לאחר הניתוח, תוצאה סופית לאחר כשנה.

ניתוח החלפת שתלים שאלות שהרבה לקוחות שואלים אותי על

  • המנתחת הפלסטית תבקש מהמטופלת לבצע בדיקות דם. בנוסף, המטופלת תידרש לבצע בדיקות אולטרה סאונד, או MRI שד. לעתים מעל גיל מסוים הרופאה המנתחת תבקש לבצע בדיקת א.ק.ג. ו/או צילום חזה בנוסף. על מנת להגיע מוכנה לניתוח יש להימנע מפעולות מסוימות בחיי היומיום לדוגמא: הפסקת עישון לפחות שבועיים לפני הניתוח. ליום הניתוח יש להגיע לאחר צום של 6 שעות לפחות וכשאת מצוידת בחזייה מתאימה.

  • על מנת לעבור את ההחלמה בצורה טובה והמהירה ביותר יש לבצע את כל ההוראות של הרופאה המנתחת. יש להשתמש במשככי כאבים לפי המלצת הרופאה, לשמור על היגיינה, ללבוש חזיית ספורט ביום ובלילה שמסייעת בהורדת העומס מן האזור המנותח, להקפיד לישון על הגב במשך כחודש, ולהימנע מפעילות למשך שישה שבועות לפחות לאחר הניתוח.

  • ברוב המקרים ניתן לחזור לשגרה (ללא פעילות גופנית) כעבור כמה ימים מהניתוח. בדרך כלל לאחר שישה שבועות כשעוברות כל תופעות הלוואי והרופאה המנתחת מאשרת, ניתן לחזור לפעילות גופנית מלאה.

  • ניתוח להחלפת שתלים בחזה מתבצע לרוב בהרדמה מלאה, ואורכו בין שעה לשעה וחצי.

faq

המנתחת הפלסטית תבקש מהמטופלת לבצע בדיקות דם. בנוסף, המטופלת תידרש לבצע בדיקות אולטרה סאונד, או MRI שד. לעתים מעל גיל מסוים הרופאה המנתחת תבקש לבצע בדיקת א.ק.ג. ו/או צילום חזה בנוסף. על מנת להגיע מוכנה לניתוח יש להימנע מפעולות מסוימות בחיי היומיום לדוגמא: הפסקת עישון לפחות שבועיים לפני הניתוח. ליום הניתוח יש להגיע לאחר צום של 6 שעות לפחות וכשאת מצוידת בחזייה מתאימה.

על מנת לעבור את ההחלמה בצורה טובה והמהירה ביותר יש לבצע את כל ההוראות של הרופאה המנתחת. יש להשתמש במשככי כאבים לפי המלצת הרופאה, לשמור על היגיינה, ללבוש חזיית ספורט ביום ובלילה שמסייעת בהורדת העומס מן האזור המנותח, להקפיד לישון על הגב במשך כחודש, ולהימנע מפעילות למשך שישה שבועות לפחות לאחר הניתוח.

ברוב המקרים ניתן לחזור לשגרה (ללא פעילות גופנית) כעבור כמה ימים מהניתוח. בדרך כלל לאחר שישה שבועות כשעוברות כל תופעות הלוואי והרופאה המנתחת מאשרת, ניתן לחזור לפעילות גופנית מלאה.

ניתוח להחלפת שתלים בחזה מתבצע לרוב בהרדמה מלאה, ואורכו בין שעה לשעה וחצי.

slider image
אחרי-לפני

החלפת שתלי חזה

slider image
אחרי-לפני

החלפת שתלי חזה

slider image
אחרי-לפני

החלפת שתלי חזה

slider image
אחרי-לפני

החלפת שתלי חזה

slider image
אחרי-לפני

החלפת שתלי חזה

slider image
אחרי-לפני

החלפת שתלי חזה

slider image
אחרי-לפני

החלפת שתלי חזה

ליווי צמוד לאורך כל הדרך

בנוסף למענה הסבלני מד”ר בנקלר עצמה, גם המתאמת זמינה עבורך 24/7 לכל שאלה או התייעצות.

כמו ד”ר בנקלר, גם למתאמת יש ניסיון נרחב ומטופלות רבות ציינו את הנוכחות שלה כמשמעותית עבורן בתהליך.

ההקפדה הבלתי מתפשרת על סטנדרטים גבוהים מאוד באה לידי ביטוי גם במרכז הרפואי שבו מתבצע הניתוח. מדיקה ברמת החיל הוא למעשה שילוב של מרכז עם חדרי ניתוח מאובזרים היטב ומלון בוטיק. אמנם את לא מגיעה לחופשה, אבל גם לפני, במהלך ואחרי ניתוח חזה מגיע לך להתפנק במקום שחושב על כל פרט ופרט, ובעיקר על רווחת המטופלות.