ניתוח אוזניים: מחירים ומה שביניהם

img

לגודל ומבנה האוזניים שלנו קיימת השפעה רבה על הדימוי העצמי שלנו. בשל העובדה שאוזניים לא פרופורציונליות ובולטות מושכות אליהן תשומת לב רבה, מקרים אלו יכולים להשפיע על הביטחון העצמי. אנשים הסובלים מאוזניים בולטות יתר על המידה, עלולים לחוות מצבים של חוסר ביטחון או אפילו חרדה חברתית מסוימת. היום, תחום הרפואה האסתטית המתקדם מעניק למבוגרים ולילדים הסובלים ממצבים של אוזניים בולטות את האפשרות לשנות את גודל, מבנה ומנח האוזניים שלהם. ניתוח אוזניים מאפשר לעצב את האוזן לפי הצורך ובהתאם למבנה הפנים של כל מטופל. קיימים סוגים שונים של ניתוחי אוזניים, כאשר הפופולרי ביותר הוא ניתוח הצמדת אוזניים.

במאמר זה נסביר מהו ניתוח אוזניים, למתי הוא מתאים, אילו סוגים קיימים ומהו טווח המחירים של ניתוח אוזניים בארץ.

מהו ניתוח אוזניים ואילו סוגים קיימים?

ניתוח אוזניים הוא הליך כירורגי קצר ולא מורכב לטיפול באוזניים בולטות. הניתוח מתבצע על ידי כירורגית מומחית לרפואה אסתטית וכירורגיה פלסטית. במהלך הניתוח נעשה תיקון של מבנה האפרכסת, הסרת עודפי עור לפי הצורך והצמדה של האוזניים לאחור.

במקרה של אוזניים בולטות, הזווית שבין אפרכסת האוזן לקרקפת גבוהה מהזווית האידאלית ובכך נוצר מראה אוזניים גדולות יחסית המושכות אליהן תשומת לב לא רצויה. ביכולתו של ניתוח הצמדת אוזניים להעניק למטופלים שינוי משמעותי ולשפר את איכות חייהם. ניתוח הצמדת אוזניים נחשב לאחד מניתוחי הפנים בעלי אחוזי שביעות הרצון הגבוהים ביותר בקרב מטופלים. השינוי שהוא מעניק הוא לא רק אסתטי, אלא גם רגשי.

ניתוח הצמדת אוזניים

ניתוח זה מתבצע כאשר האוזניים בולטות יתר על המידה. במהלך הניתוח הכירורגית הפלסטית מבצעת חתך קטן בחלק האחורי של האוזן. בעזרת טכניקה מיוחדת של תפרים סביב ודרך הסחוחים היא מקפלת ומעצבת אותן סמוך יותר לראש. האוזניים מוצמדות למקום בעזרת תפרים. הניתוח משווה לאוזניים מראה צמוד יותר ובכך יוצר אפקט של אוזן קטנה ופרופורציונליות יותר.

תיקון תנוכי אוזניים

ניתוח לתיקון תנוכי האוזניים הוא ניתוח אסתטי שמטרתו לשחזר ולתקן את תנוכי האוזניים. לרוב יעלה בניתוח זה הצורך במקרים בהם התנוכים התארכו ואף נקרעו עקב ענידת עגילים כבדים לאורך זמן רב, או בשל רפיון הנוצר בעקבות שינויי הגיל הטבעיים. הניתוח נמשך כחצי שעה ומבוצע בהרדמה מקומית. בניתוח מבוצע חיתוך של העור בחריץ החור הקיים, וסגירה שלו מלפנים ומאחור לקבלת מראה תנוך אסתטי.

מחירים של ניתוח אוזניים

בניתוח אוזניים, בדומה לניתוחים וטיפולים אחרים בתחום הרפואה האסתטית והכירורגיה הפלסטית, המחיר הוא לא קבוע ונע בטווח מחירים רחב יחסית. מחירו של ניתוח אוזניים לרוב נע בין 10,000 ש"ח ל-20,000 ש"ח. המחיר הסופי נקבע תוך התחשבות בכמה פרמטרים שונים. הביטוח הרפואי שלכם, הקליניקה בה תבחרו, המקצועיות של הכירורגית הפלסטית שלכם, ועוד. כמו כן, המחיר גם משתנה בהתאם למצבכם והיקף העבודה הכלולה בניתוח. את הצעת המחיר הסופית תוכלו לקבל במרפאה מידי כירורגית פלסטית מומחית. לאחר ייעוץ, בדיקה והחלטה משותפת עם הכירורגית המומחית שלכם, ייקבע סוג הניתוח הדרוש וכמו כן גם מחירו. כאשר אתם בוחרים לבצע ניתוח אוזניים, חשוב לבחור ברופאה מומחית לכירורגיה פלסטית, חברה באיגוד לכירורגיה פלסטית ואסתטית בישראל.

הקודם   הבא

גוף מעוצב בניתוח אחד עם ניתוח מאמי מייקאובר

האושר בלהיות אמא הוא חוויה מיוחדת במינה שאין שווה לה. עם הלידה וההנקה, גוף האישה עובר שינויים רבים המשפיעים באופן משמעותי על המראה של חלקים שונים בגוף. לצד האושר מהלידה וההתרגשות מהתוספת...

להמשך קריאה
ניתוח מייקאובר מאמי מיכל בנקלר

כמה עולה מתיחת פנים? כל המידע על המחיר!

הפנים שלנו הן כרטיס הביקור שלנו בחיים, השפעתם על המראה החיצוני שלנו משמעותית. עם חלוף השנים הפנים שלנו נתונות לשינויים רבים. השרירים נחלשים, העור מאבד מהאלסטיות שהייתה לו, הופך רפוי ונוצרים...

להמשך קריאה
כמה עולה מתיחת פנים מחיר - ד"ר מיכל בנקלר