הזרקת שומן עצמי

אנשים רבים ברחבי העולם החליטו לזנוח את חומרי המילוי השונים שקיימים היום בשוק לטובת חומר המילוי הטבעי שכבר קיים אצלנו בגוף – הזרקת שומן עצמי. הליך קוסמטי ייחודי זה טומן בחובו יתרונות רבים. בייחוד, עבור אלו מאתנו שמעוניינים למלא חלקים מסוימים בגופנו ולהוריד קצת מחלקים אחרים, עיקשים יותר. בניגוד לחומרי מילוי, הזרקת שומן עצמי היא פעולה בעלת תוצאה קבועה – לאחר שמתקבלת התוצאה הרצויה אין צורך לחזור עליה כל מספר חודשים על מנת לשמר את השפעתה. אז כיצד פעולה זו מתבצע בעצם? מדוע הוא הפך לכה פופולרי בשנים האחרונות? ולאילו תוצאות כדאי לצפות לאחר הניתוח? המשיכו לקרוא וגלו.

before after
img

כיצד מתבצעת הזרקת שומן עצמי

הזרקת שומן עצמי לאזורים כדוגמת שדיים, ישבן או פנים מתבצעת על ידי ד"ר מיכל בנקלר בחדר ניתוח תחת השגחה של מרדים. הקליטה של השומן המוזרק תלויה בתהליך יצירת כלי דם חדשים באזור המטופל. ברוב המקרים, השומן ייקלט כמתוכנן. כלל האצבע אומר שבין 20%-80% מהשומן שהוזרק ייקלט ויישאר במקום לתמיד, כאשר האחוזים הנותרים לא נקלטים. השומן מזוהה על ידי מערכת החיסון של הגוף ולכן הוא לא נדחה על ידו. החומר משמש למילוי של קמטים ושקעים בפנים, הדגשה של עצמות הפנים והענקת נפח לאזורים שונים בגוף כדוגמת שדיים, ישבן או פנים.

הייתרונות של הזרקת שומן עצמי

מלבד האפקט של מילוי הנפח, רקמת השומן כוללת גם תאי גזע שמסייעים בחידוש של העור. בניגוד לחומרי המילוי השונים שקיימים היום בשוק (כדוגמת חומצה היאלורונית), השומן שמוזרק בניתוח זה הוא בעצם השומן העצמי של המטופל מאזור אחר בגופו. עובדה זו מקטינה את האפשרות לתגובה אלרגית באופן משמעותי. השומן המוזרק שנקלט, נשאר לתמיד ולא נספג או נעלם עם השנים. על מנת להגיע לנפחים הרצויים, לפעמים יעלה הצורך בחזרה על הטיפול מספר פעמים. באמצעות הזרקת שומן עצמי, בסופו של דבר מושגת תוצאה טבעית, אסתטית ויפה, הנשמרת למשך שנים ומקנה למטופל או המטופלת את מבנה הפנים והגוף שתמיד חלמו עליו.

img
flower

reviews title לקוחות ממליצים

18.3.2023

חני ב

avatar

רופאה מקסימה. הטיפול הפך לחוויה נעימה בזכותה והתוצאה נפלאה

6.2.2023

משה י

avatar

פשוט שלמות, מהתחלת התהליך דרך הליווי והביצוע ממש מקצועית ואדיבה. מרוצים מהתוצאה מאוד, ממליץ בלב מלא.

15.3.2022

ירין

avatar

רציתי להודות לד"ר בנקלר על הטיפול המוצלח, זה שינה לי לגמרי את החיים, את אלופה!!!

step by step title תהליך הטיפול

פגישת יעוץ

שיחה לתיאום ציפיות ובחירת מיקום הזרקת השומן, מיקום לקיחת השומן, הכמות הדרושה והשלבים, ובחירה אם לבצע שאיבה נוספת למטרת עיצוב.

הכנה לטיפול

לא נדרשת הכנה מיוחדת לטיפולי הזרקה.

מעבר הטיפול

ד”ר בנקלר מבצעת את כל הטיפולים בעצמה. ההליך עצמו אורך בדרך כלל כ-60 דקות.

לאחר הטיפול

חזרה לשגרה, והתוצאות מתחילות להיות מורגשות מיד.

הזרקת שומן עצמי שאלות שהרבה לקוחות שואלים אותי על

  • משך ההליך הקוסמטי של הזרקת שומן עצמי משתנה בהתאם לסוג הטיפול וחלק הגוף אותו ממלאים. ככלל, אורך הטיפול הוא כשעה.

  • הזרקת שומן עצמי מתאימה לכל מי שמעוניין לחזק את תווי הפנים, למתוח את העור, ולהוסיף נפחים, בהליך שלא מערב חומרי מילוי מלאכותיים.

  • ניתן לשאוב שומן מכל מקום שבו קיימים עודפי שומן. לרוב שואבים שומן מהבטן התחתונה, מהירכיים, ומהמותניים.

  • שומן שנקלט נשאר לעד, כך שאם נקלט מספיק שומן (בד"כ נקלט בין 20-80% מהשומן) אין צורך לחזור על הפעולה. לעתים כאשר אחוז השומן שנקלט נמוך, ניתן לחזור על הטיפול.

faq

משך ההליך הקוסמטי של הזרקת שומן עצמי משתנה בהתאם לסוג הטיפול וחלק הגוף אותו ממלאים. ככלל, אורך הטיפול הוא כשעה.

הזרקת שומן עצמי מתאימה לכל מי שמעוניין לחזק את תווי הפנים, למתוח את העור, ולהוסיף נפחים, בהליך שלא מערב חומרי מילוי מלאכותיים.

ניתן לשאוב שומן מכל מקום שבו קיימים עודפי שומן. לרוב שואבים שומן מהבטן התחתונה, מהירכיים, ומהמותניים.

שומן שנקלט נשאר לעד, כך שאם נקלט מספיק שומן (בד"כ נקלט בין 20-80% מהשומן) אין צורך לחזור על הפעולה. לעתים כאשר אחוז השומן שנקלט נמוך, ניתן לחזור על הטיפול.

slider image

מדוע הזרקת שומן עצמי היא אחד הטיפולים האסתטיים המומלצים ביותר?

הזרקת שומן עצמי נעשתה לראשונה כבר במאה ה-19. אנשים בגרמניה השתמשו בטכניקה הזו לתיקון של שקעים בפנים. בעשור האחרון, טיפול זה הפך לאחד הטיפולים האסתטיים המומלצים והפופולריים ביותר. ניתוח זה הוא כה פופולרי משום שנעשה בו שימוש בחומר ביולוגי עצמי בלבד. כלומר, ללא שום תוספים חיצוניים. השומן מוזרק מאזור אחד בגוף של המטופל ישירות לאזור הרצוי.

הזרקת שומן עצמי ניתן לבצע גם בגוף וגם בפנים. יתרון בולט של ניתוח זה הוא שטרם הזרקת השומן העצמי, יילקח מכם חומר הגלם ממקום אחר בגוף. לרוב יהיו אלו אזורים בעלי שומן "עקשן" ומיותר, כדוגמת בטן תחתונה, ירכיים ועוד. בפשטות – ד"ר בנקלר תשאב שומן עודף מאזור אחד בגוף ותזריק אותו למקום הרצוי באזור אחר, לכן ניתן להתייחס לניתוח זה בתור מעין עסקת חבילה כדאית במיוחד. אתם מקבלים הצרת היקפים באזור אחד, ומילוי של חוסרים באזור אחר.

אילו תוצאות ניתן לקבל באמצעות הזרקת שומן עצמי אצל ד"ר מיכל בנקלר?

הזרקת שומן עצמי אצל ד"ר מיכל בנקלר מיועדת בעיקר להשלמה של נפחים באזורים שונים בגוף. כלומר, מילוי של מקומות בהם חלה התדלדלות של העור והשומן, או לחילופין, באזורים שנרצה להדגיש ללא השימוש בשתלים (כדוגמת חזה). התוצאה המתקבלת לאחר הניתוח היא מילוי של המקומות הנדרשים. באזור יתקבלו נפח מחודש, עור מתוח ורענן יותר, לצד מראה אסתטי וטבעי. את התוצאה הסופית ניתן לראות ברוב המקרים כשנה לאחר הניתוח.