להיות גבר: כמה עולה ניתוח גניקומסטיה?

img

מראה חזה שטוח ומוצק מתקשר באופן מיידי לנראות גברית, נחשקת ובריאה. אך לא כולנו נראים כמו בפרסומות. האמת היא שהתופעה של שד גברי שחורג מהגודל המקובל, הנקראת גניקומסטיה, היא נפוצה הרבה יותר משחשבתם. במאמר הבא נדבר על הפתרונות לבעיה. מה הן הסיבות להופעתה, כמה עולה ניתוח גניקומסטיה ומה הם השלבים בדרך אל חזה שיגרום לך להרגיש מעולה עם עצמך ובכל מקום וסיטואציה בה תהיה.

שד גדול ממדים ולא פרופורציונאלי אצל גברים פוגע בעיקר ברמה הרגשית. גניקומסטיה יכולה להפריע בחיים החברתיים, לפגוע בביטחון העצמי ולגרום לסובלים ממנה בושה ומבוכה במצבים רבים. הטיפול שנמצא כיעיל ביותר לגניקומסטיה הוא ניתוח הקטנת חזה לגבר, עליו נפרט בהמשך.

אך קודם לכן, בואו נבין את הסיבות שגורמות לתופעה.

מה הן הגורמים המרכזיים לגניקומסטיה?

גניקומסטיה תופיע בעיקר בשלבי גיל ההתבגרות כחלק מהתפתחות הגוף או כחלק מבעיה רפואית. אך כשהיא מופיעה בטווח הגילים הזה היא יכולה גם להיעלם בהמשך. סיבה נוספת שיכולה לגרום לחזה גברי גדול או נפול היא עור עודף שנגרם משינוי קיצוני ודרסטי במשקל.

מה הוא טווח הגילאים המתאים לניתוח גניקומסטיה?

את הניתוח להקטנת חזה ניתן למעשה לעבור לאחר שרקמת החזה סיימה להתפתח, כלומר לרוב לאחר גיל 18. תנאי נוסף לקיום הניתוח הוא מצב רפואי תקין המאפשר זאת.

מה הם שלבי הטיפול ועל מה חשוב להקפיד?

ראשית חשוב לדעת שהטיפול בגניקומסטיה הוא אפשרי, יעיל, משפר לרוב את נראות החזה בצורה משמעותית והתוצאות, נשארות לתמיד.

הדבר הכי חשוב לאחר שהחלטתם שאתם רוצים להתקדם לעבר פתרון הבעיה ולשפר את המראה שלכם – הוא לבחור ברופאה הנכונה שתביא אתכם ליעד הנחשק. בחרו ברופאה עם ניסיון מקצועי. כזו עם מומחיות בכירורגיה פלסטית ואסתטית שמאחוריה תוצאות מוכחות, בדיוק כמו ד"ר מיכל בנקלר. כאשר אתם בוחרים בד"ר בנקלר, אתם מקבלים מעבר לניסיון וליכולות המקצועיות שלה. מקבלים מעטפת רחבה שתלווה אתכם לאורך ובמהלך כל הדרך.

לפניכם ארבעת שלבי הטיפול מסודרים כרונולוגית:

  • פגישת יעוץ – פגישה ראשונית חשובה אשר במהלכה תתאמו ציפיות עם הרופאה. תבינו מה הם גורמי הסיכון, תחליטו על סוג הניתוח להקטנת חזה שהכי יתאים לכם מבין הניתוחים השונים. בנוסף, תערכו את הבדיקות הרלוונטיות.
  • ההכנה לניתוח – בשלב זה הרופאה תפיק מכל המידע המשוקלל שלכם. מפגישת הייעוץ ותוצאות הבדיקות את ההליך הכירורגי המדויק עבור אותו מטופל. המטופל יבצע כחלק מההכנה לניתוח בדיקות רפואיות נוספות במידת הצורך, הפסקה או שינוי מינון של תרופות מסוימות לפי הוראות הרופאה והפסקה מעישון כשבועיים לפני מועד הניתוח.
  • הניתוח עצמו – הרופאה המנתחת תהיה ד"ר מיכל בנקלר בעצמה. ההליך הכירורגי אורך בדרך כלל בין שעה וחצי לשעתיים ותלוי בסוג הניתוח ובמצבו השונה של כל מטופל.
  • תקופת ההחלמה – הליווי של ד"ר בנקלר נמשך גם הרבה אחרי הניתוח. כבר לאחר מספר שעות ניתן להשתחרר הביתה עם חבישה מיוחדת. חשוב להימנע ממאמץ גופני למשך 6 שבועות מיום הניתוח. לאחר כשבועיים ניתן לחזור לשגרת החיים באופן כמעט מלא ובקלות.

מה הם סוגי הניתוחים השונים לטיפול בגניקומסטיה?

הפתרון היעיל והמקובל ביותר לטיפול בבעיה למי שרוצה בכך, הוא כאמור ניתוח להקטנת חזה. אך כמו שהתופעה מתבטאת באופן מעט שונה אצל כל אחד, כך גם יתאים לו סוג ניתוח ייחודי.

שלושת הניתוחים הפופולריים ביותר בתחום, אשר אותם תוכלו לעבור אצל ד"ר בנקלר הם:

ניתוח של רקמת שד עודפת: בסוג הניתוח הזה מבצעת ד"ר בנקלר חתך מינימלי בגבול העטרה. דרכו מסירים בצורה ממוקדת את רקמת השד העודפת וכתוצאה מכך, נפח החזה וגודלו יורד בצורה ניכרת.

ניתוחים של עודף רקמת שומן: ניתוח זה מתבצע על ידי שאיבת שומן מדויקת וממוקדת מאזור החזה. ד"ר בנקלר מבצעת תחילה חתך קטן וחבוי, אשר דרכו נשאב השומן המיותר. ניתוח זה נחשב לקל יחסית ומטרתו לטפל בעיקר בגניקומסטיה קלה. הניתוח נעשה תחת הרדמה כללית.

ניתוחים בהם יש עודפים של רקמת עור: במקרה בו יש עודף של רקמות עור יהיה לעיתים צורך בניתוח זה. ניתוח אשר מתבצע על ידי חתכים נוספים בכפל התת שדי ומסביב לעטרה. החתכים נעשים בדומה לניתוח להקטנת חזה רגיל, בצורה מוסתרת ככל האפשר מתחת לשד.

כמה עולה ניתוח גניקומסטיה?

הניתוחים להקטנת חזה אצל גברים כטיפול בגניקומסטיה מתחלקים לכמה שיטות וסוגים שונים. לכן התשובה לשאלה כמה עולה ניתוח גניקומסטיה תלויה בגורמים ומשתנים רבים. ניתן למתוח את טווח המחירים ככזה שנע בין 10,000 ל-30,000 ₪.

הקודם   הבא

שפה שסועה: כל מה שרציתם לדעת

כאשר נולדים ילד או ילדה עם חך או שפה שסועים, זה בוודאי...

להמשך קריאה
שפה שסועה

פנים רבות ליופי: ניתוח מתיחת פנים

השנים האחרונות הביאו איתן רוחות של שינוי ויכולות חדשות בתחום האסתטיקה והניתוחים...

להמשך קריאה
ניתוח מתיחת פנים