פנים רבות ליופי: ניתוח מתיחת פנים

img

השנים האחרונות הביאו איתן רוחות של שינוי ויכולות חדשות בתחום האסתטיקה והניתוחים הפלסטיים. שינויים אלו מורגשים ובאים לידי ביטוי בטיפולים חדשניים. טיפולים שיכולים לגרום לכל אחד ואחת מאיתנו להרגיש טוב יותר עם עצמו. אחד מאותם ניתוחים, הוא ניתוח מתיחת פנים – הניתוח שמתמקד באזור הכי בולט, מרכזי וקדמי שלנו – הפנים. במאמר הבא נעסוק בניתוח שכבר הוגדר על ידי רבים כניתוח משנה חיים.

כל אחד מאיתנו יודע לאמוד את מראה הפנים של עצמו. כשהגוף והפנים שלנו במיטבם, הבטחון קורן והפנים זוהרות. אנחנו מרגישים נפלא וחשים שלמים להיות עצמנו בכל מקום ובכל זמן.

אך ככל שחולפות השנים, עור הפנים שלנו, שהינו רגיש במיוחד, משתנה מסיבות שונות ומגוונות. הוא מאבד את האלסטיות שלו. ייצור של קולגן ואלסטין פוחת והנראות שמתקבלת עלולה להיות של עור רפוי ובעל קמטים.

למה כדאי לעשות ניתוח מתיחת פנים?

ניתוח מתיחת פנים הוא לא קסם, מטרתו היא שיפור הנראות ומתיחת העור. כיום, אנו חיים בתקופה בה מקצועות רבים, וביניהם תחום האסתטיקה והניתוחים הפלסטיים, מגיעים להישגים וליכולות מתקדמות כל כך. לנו נותר רק ליהנות מכך ולקטוף את הפירות – ניתוח מתיחת פנים הוא דוגמא טובה לכך.

לכן אם גם את או אתה, מרגישים לא בנוח עם מראה הפנים שלכם, דעו שיש פתרון שיכול לשפר את עור הפנים והנראות שלהם. על הדרך גם את ההרגשה שלכם.

מהו טווח הגילים המתאים לניתוח?

במקרים רבים עד אזור גיל 40, ניתן להסתפק בטיפולים אסתטיים כמו הזרקות חומרי מילוי, טיפולי בוטוקס או הזרקות שומן עצמי . טיפולים שיעשו עבודה נפלאה לשלב ולגיל הזה.

לקראת גיל 50 ולאחריו, ניתוח מתיחת פנים מקבל רלוונטיות גדולה יותר. רלוונטיות שתלויה כמובן גם בגורמים נוספים ובמצב האישי של כל אחד ואחת. כדאי לדעת שגם בגילאים מוקדמים יותר ניתן לעבור את הניתוח וזו בעיקר, שאלה של רצון, נכונות ומצב רפואי שמאפשר זאת.

מה כולל הניתוח עצמו ומהי מטרתו העיקרית?

מטרתו המרכזית של הניתוח היא לגרום למראה פנים צעיר ורענן יותר. התוצאה מושגת ע״י הידוק של שרירי הפנים, במישורים העמוקים שלו ועל גבי זה, כריתה של עודפי העור. הניתוח נעשה תחת הרדמה מלאה ואורכו בין 3 ל-4 שעות.

לניתוח קיימות שיטות שונות. אך הדרך שהוכיחה את עצמה בצורה הטובה ביותר היא זו בה משתמשת ד"ר מיכל בנקלר. ד"ר בנקלר מבצעת ניתוחי מתיחת פנים בהתאמה ובדיוק רב. דיוק  אשר מותאם לכל מטופלת ומטופל על פי מאפייניו האישיים והספציפיים.

במהלך הניתוח, הרופאה המנתחת יוצרת חתכים עדינים במקומות חבויים שאינם בולטים, עד שנוצרת מתיחה והידוק של העור על מעטפת שרירי הפנים. בנוסף, ניתנת תשומת לב לקו הלסת התחתונה. זאת בשאיפה להדגיש אותה וכן להבליט בצורה אסתטית את עצמות הלחיים. מראה הפנים הכללי שמתקבל הוא כזה היוצר זווית ברורה ויפה בין הפנים לצוואר. בנוסף לעור פנים מתוח יותר המורם חזרה למקומו.

מה כוללת ההחלמה מניתוח מתיחת פנים?

לאחר הניתוח נשארים להשגחה של כ-24 שעות ולאחר מכן ובמידה שהכל תקין, משתחררים הביתה למנוחה. תקופת ההחלמה בבית צפויה לארוך כשבועיים אשר במהלכם יש צורך להגיע לביקורת במרפאה. יש צורך להגיע לביקורות נוספות, במהלך מספר החודשים העוקבים. החלמה ראשונית של כ6 שבועות בהם נמנעים מפעילות גופנית והרמת משאות כבדים תוצאה סופית שנה

לאחר תקופת מנוחה של כשבועיים, ניתן לחזור בהדרגה לשגרה מלאה תוך שמירה על אזור הפנים.

למה עלי לצפות מתוצאות הניתוח?

ראשית חשוב עוד בטרם הניתוח, לתאם ציפיות עם הרופאה המנתחת על מנת לקבל תמונת מצב אמיתית וכנה. את התוצאות ניתן יהיה לראות כעבור תקופה. 6 שבועות של כ-3 חודשים מיום הניתוח, כאשר תוצאה סופית מתקבלת לאחר כשנה. עם זאת, חשובה ההבנה שכל אחד ואחת מאיתנו שונה ולכן, גם התוצאות עלולות להיות שונות מאחת לשנייה.

הבחירה החשובה ביותר עבור הפנים שלך

עור הפנים שלנו הוא רגיש במיוחד ובדיוק בגלל זה, הבחירה ברופאה המנתחת בה נפקיד את האמון שלנו – חשובה גם היא מאין כמוה. אנחנו נרצה רופאה שתראה אותנו מעבר להיותנו "רק" מטופלים, שתדע לתת גם את המענה הרגשי במקרה הצורך, את הליווי, ובעיקר, שתהיה מקצועית בתחומה ובעלת ניסיון רב.

ד"ר מיכל בנקלר הינה רופאה מומחית לכירורגיה פלסטית ואסתטית והיא הבחירה המדויקת והנכונה שתדע להיות שם איתכם ובשבילכם.

הקודם   הבא

להיות גבר: כמה עולה ניתוח גניקומסטיה?

מראה חזה שטוח ומוצק מתקשר באופן מיידי לנראות גברית, נחשקת ובריאה. אך...

להמשך קריאה
כמה עולה ניתוח גניקומסטיה (1)

ניתוח לתיקון שפה שסועה: כל מה שחשוב לדעת

שפה שסועה (באנגלית Cleft Lip), היא מום מולד, המופיע אצל אחת לכל...

להמשך קריאה
ניתוח לתיקון שפה שסועה