איך לבחור מרפאה מומלצת להגדלת חזה?

img

ניתוח הגדלת חזה מחייב הן מיומנות טכנית והן תפישה אסתטית מדויקת כדי להעניק לכל מטופלת את המראה המתאים והמחמיא לה ביותר. בהתאם אם את מחפשת לקראת הגדלת חזה מרפאה מומלצת הדגש הראשון הוא התרשמות מהכירורגית הפלסטית שמובילה את התהליך ומבצעת בפועל את הניתוח. בנוסף ישנם עוד מספר פרמטרים שכדאי לבחון, והם מפורטים בעמוד זה.

המפתח הראשון: ניסיון

בתחום הכירורגיה הפלסטית איכות המרפאה היא בראש ובראשונה רמת המיומנות והבקיאות של הרופאה המנתחת. המפתח העיקרי הינו ניסיון: ככל שכירורגית פלסטית מבצעת הגדלות חזה רבות יותר, כך היא משכללת את היכולות הטכניות שלה ויודעת להתמודד עם כל תרחיש, בכל סוג של הגדלה (כשבפרט ישנם ניתוחים שבהם השתלים מונחים מתחת לשריר החזה וניתוחים שבהם מיקום השתלים הוא מעל לשריר זה).

הניסיון מוביל גם להיכרות טובה מאוד עם שלל מבני גוף אפשריים, ולכן ממוקסמת הבחירה המדויקת של גודל השתלים וצורתם – כמובן גם על בסיס רצונה של המטופלת (אם כי מנתחת מנוסה תדע להתריע כשהרצון של המטופלת עלול להוביל למראה לא טבעי וגם לא המרשים ביותר האפשרי).

המפתח השני: קשב

הגדלת חזה היא הליך כירורגי שבא לידי ביטוי חיצונית, אבל לא פחות מכך זהו גם תהליך שמשפיע במידה רבה על הפן הנפשי – ועוד קודם לכן מושפע ממשאלות לב כאלה ואחרות. תפקידה של הכירורגית הפלסטית הוא לוודא שהניתוח והנחת השתלים בכיס בבית החזה אכן יובילו לשיפור באיכות חייה של המטופלת. כמו כן נדרשת בשלות רגשית כדי לעבור את התהליך, ולכן רופאה מומלצת היא זו שתבחן את היסודות הנ"ל בתשומת לב מלאה.

המפתח השלישי: זמינות

לאורך התהליך ייתכנו גם רגעים של ספק ומתח. זוהי תגובה טבעית לאי הוודאות, לחששות מובנים לקראת ניתוח (וגם במהלך ההחלמה) ולעובדה הפשוטה שהגשמת חלום היא אירוע עוצמתי. בהתאם במרפאה מומלצת תהיה הקפדה על זמינות מרבית – הן של המנתחת עצמה והן של הצוות. בפרט ישנה מתאמת שתפקידה הוא להעביר את כל המידע הרלוונטי, שכן ידיעה מפוגגת חששות ומתחים, ולספק מענה ראשוני במידת הצורך עוד לפני המענה המקיף יותר של הרופאה עצמה. הזמינות נבחנת גם לקראת הניתוח וגם לאחריו.

המפתח הרביעי: איכות השתלים

עוד מפתח חשוב בהצלחת ניתוח להגדלת החזה הוא איכות השתלים. כמו בתחומים רבים אחרים בעולם הרפואה האסתטית, גם השתלים הולכים ונהיים משוכללים יותר ויותר משנה לשנה. ההתקדמות היא גם בהיבט הבטיחותי – שתלים עמידים שהסיכוי כי ייקרעו מזערי; גם מבחינת התחושה – שהופכת למציאותית במיוחד; וגם מבחינת הצורה המדויקת שמאפשרת ליצור חזה מושלם בעיני המטופלת. מרפאה איכותית עושה שימוש בשתלים של החברות המובילות בעולם, כך שימוצה הפוטנציאל הרב של הגדלת חזה.

המפתח החמישי: המלצות

המשמעות הבסיסית של המונח 'מרפאה מומלצת להגדלות חזה' היא מרפאה שיש נשים שהמליצו עליה. בהתאם כדאי להתרשם גם מחוות הדעת של מטופלות קודמות, ולהבין עד כמה הן שבעות רצון מהחזה החדש ומהתהליך. באופן עקרוני כשמחפשים המלצות לניתוח הגדלת חזה (וגם לשירותים אחרים) רצוי לא להסתפק בשורה תחתונה אלא לשאול שאלות רבות ככל האפשר – וכך לקבל תמונת מצב מלאה שתוביל להחלטה מושכלת ומועילה.

אולי יענין אותך גם:

הקודם   הבא

מתיחת פנים למבוטחי מכבי

ניתוחים פלסטיים אמנם לא תמיד פותרים בעיה רפואית, אבל אין ספק שהם משדרגים במידה ניכרת את איכות החיים של הנשים והגברים שבוחרים לעבור אותם. דוגמה טובה לשדרוג מסוג זה הינו ניתוח מתיחת פנים, המייצר...

להמשך קריאה
מתיחת פנים למבוטחי מכבי

הגדלת חזה אחרי לידה: החזירי את הנשיות שלך

כל הנשים שעברו הריונות ולידות, יודעות שבנוסף לאושר הגדול שמביאים הילדים, התהליך כרוך גם בלא מעט שינויים טבעיים בגופן. המשקל קצת עולה, האגן מתרחב, העור בבטן נמתח והחזה מאבד את מוצקותו וצורתו הטבעית...

להמשך קריאה
הגדלת חזה אחרי לידה