הגדלת חזה אחרי לידה: החזירי את הנשיות שלך

img

כל הנשים שעברו הריונות ולידות, יודעות שבנוסף לאושר הגדול שמביאים הילדים, התהליך כרוך גם בלא מעט שינויים טבעיים בגופן. המשקל קצת עולה, האגן מתרחב, העור בבטן נמתח והחזה מאבד את מוצקותו וצורתו הטבעית שהייתה לו טרם הלידה. אסתטיקה היא דבר חשוב, וכל אישה יכולה וצריכה להרגיש נפלא, ולהיות שלמה עם גופה. נשים רבות בוחרות לשם כך לעבור ניתוח הגדלת חזה אחרי לידה. הניתוח מעניק להן נפח שאבד, מרים את החזה וממלא אותו. נשים אשר מעוניינות ליהנות מחזה שופע, זקור ומוצק יכולות לעשות זאת באמצעות ניתוח הגדלת חזה אחרי לידה.

באילו מקרים ניתן לעבור הגדלת חזה אחרי לידה?

אחרי הריונות ולידות, החזה מתרוקן וצונח מטה באופן טבעי, בייחוד לאחר שהוא מתרוקן מחלב. בתקופת ההיריון החזה הוא שופע, גדול ומלא במיוחד. כאשר נשים מפסיקות להניק את התינוק שלהן, החזה מתרוקן, נשכב, הופך לרך ונפול ונראה שונה משאי פעם היה. אז מתי כדאי לעבור הגדלת חזה אחרי לידה? ובכן, ההמלצה היא לבצע את הניתוח רק כחצי שנה לאחר מועד הלידה עצמה. ברוב המקרים, כדאי להמתין לפחות 3 חודשים מסיום ההנקה, על מנת שהחלב יתייבש לחלוטין ובלוטת השד תתכווץ. הגוף צריך זמן בכדי להתאושש ולחזור לעצמו לפני שניתן יהיה לבצע הליך כירורגי פלסטי כדוגמת הגדלת או הרמת חזה אחרי לידה. חשוב לזכור שלידה היא חוויה מטלטלת העוברת על הגוף. לכן, הגוף זקוק להתאוששות מלאה לפני שיוכל לעבור חוויה דרמטית נוספת, כדוגמת ניתוח. בנוסף לכך, הפלסטיקאי יהיה מסוגל לראות את המצב הסופי של השד רק לאחר סיום תהליך ההתאוששות. לאחריה, ניתן יהיה לתכנן את עיצוב החזה מחדש – אם באמצעות הגדלה, או אם באמצעות הרמה והגדלה.

ניתוח הגדלת חזה אחרי לידה הוא אחד הפופולריים ביותר בימינו

ישנם נשים אשר נראות החזה שלהן מקושרת באופן ישיר לתחושת הדימוי האישי והביטחון העצמי שלהן. הגדלת חזה אחרי לידה היא אחד מהניתוחים הפלסטיים השכיחים ביותר שקיימים בימינו. בייחוד אחרי כל השינויים שגופך חווה לאחר ההיריון, הלידה וההנקה, עולה הרצון "להחזיר את הגוף לקדמותו" ולשוב למידותייך. החזה שלך לעומת זאת, לא חוזר להראות כפי שהיה פעם. לכן, ניתוח זה הוא כל כך פופולרי. הוא מקנה לנשים בכל רחבי העולם אשר מעוניינות בכך, את תחושת הנשיות המחודשת שלהן. הן מקבלות שדיים מלאים ומוצקים לצד תחושת ביטחון והערכה לגופן.

כיצד מתבצע הניתוח ומהו זמן ההחלמה?

ניתוח הגדלת חזה אחרי לידה הוא הליך כירורגי פשוט יחסית. במהלכו מוחדרים שתלי סיליקון אל החזה דרך פתחים קטנים ונסגרים במספר תפרים בלבד. ההחלמה וההתאוששות מניתוח להגדלת חזה לאחר לידה נחשבת כקלה יחסית. היא כמובן משתנה מאישה לאישה. מירב הנשים יוכלו לשוב לעבודתן ולשגרת חייהן כבר בתוך מספר ימים לאחר סיום הניתוח. ברוב המקרים, כשבועיים לאחר הניתוח ניתן לחזור לתפקוד יחסית מלא (פרט להרמת משאות כבדים ופעילות גופנית מאומצת). זאת כמובן, תוך כדי מעקב רפואי והקפדה על כללי זהירות.
ולמה לצפות בסוף? ובכן, לאחר ההחלמה שלך מהניתוח, את יכולה לחזור ולהרשות לעצמך ליהנות מהגוף החדש שלך. תוכלי ללבוש כל בגד שתחפצי בו ללא חשש, להרגיש נינוחה יותר עם הגוף שלך ולזכות בתחושת ביטחון עצמי מחודשת.

אולי יענין אותך גם:

הקודם   הבא

איך לבחור מרפאה מומלצת להגדלת חזה?

ניתוח הגדלת חזה מחייב הן מיומנות טכנית והן תפישה אסתטית מדויקת כדי להעניק לכל מטופלת את המראה המתאים והמחמיא לה ביותר. בהתאם אם את מחפשת לקראת הגדלת חזה מרפאה מומלצת הדגש הראשון הוא...

להמשך קריאה
הגדלת חזה המלצה מיכל בנקלר

הוצאת שתלים מהחזה – שאלות נפוצות

הוצאת שתלים מהחזה היא פעולה אשר מתבצעת כתוצאה מכורח רפואי, או לנוכח רצונה של המטופלת. בכל מקרה מדובר בניתוח לכל דבר אשר מצריך מיומנות גבוהה, ולכן חשוב להפקיד אותו בידי כירורגית פלסטית מנוסה...

להמשך קריאה
חזה אחרי הוצאת שתלים