ניתוח הצמדת אוזניים – מחיר

img

הצמדת אוזניים הינה הליך כירורגי שיכול לשנות דרמטית את המראה החיצוני. הניתוח מתבצע הן אצל ילדים והן אצל מבוגרים, ובאופן טבעי לצד התועלת המשמעותי יש לו גם עלות כספית. עבור כל מי ששוקל או שוקלת לעבור ניתוח הצמדת אוזניים מחיר ההליך הוא פרמטר רלוונטי – ובעמוד זה תמצאו מידע שיעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם.

כיצד נקבע מחיר ניתוח להצמדת אוזניים?

באופן טבעי אין מחיר אחיד לניתוח הצמדת אוזניים. השונות לגבי העלות היא תוצאה של היקף הפעולות הדרוש כדי להגיע לתוצאה הרצויה, זהות הכירורגית הפלסטית שמבצעת את הניתוח, אוזן אחת או שתיהן והמרכז הרפואי שבו הוא ייערך.

הפעולות האפשריות הן יצירת כפל אנטיהליקס חסר (בעזרת תפרים בלבד – טכניקה ייחודית של ד"ר מיכל בנקלר!), טיפול בכוסית (ללא כריתת סחוסים, אלא גם כן רק באמצעות תפרים מדויקים) והצמדה של תנוך האוזן. ההליך כולו מבוסס על חתך נסתר מאחורי אפרכסת האוזן.

פרמטר נוסף בקביעת הסכום שתשלמו עבור הצמדת האוזניים הוא סוג הביטוח המשלים שיש למטופל או למטופלת – משום שתיתכן השתתפות במימון מצד קופת החולים.

באילו מקרים ישנה זכאות להשתתפות במימון?

הזכאות להשתתפות במימון ניתוח הצמדת אוזניים משתנה מקופה אחת לאחרת. חברי וחברות "מכבי שירותי בריאות" זכאים לסיוע משמעותי במימון ההליך הכירורגי בתנאי שיש להם ביטוח משלים "מכבי שלי". הביטוחים האחרים – "מכבי זהב" ו"מכבי כסף" – לא מקנים זכאות זו. תנאי נוסף הוא פוליסה תקפה שנרכשה חצי שנה או יותר לפני המועד של הניתוח.

עוד כדאי לדעת כי לפי התקנון של "מכבי שירותי בריאות" ניתן לנצל הטבה זו, כלומר השתתפות במימון ניתוח פלסטי, פעם אחת בכל שנה קלנדרית. התנאי הרביעי הוא בחירה ברופא או רופאה שנמנים על נותני השירות של קופת חולים זו. ד"ר מיכל בנקלר מופיעה ברשימה הנ"ל ועל כן תוכלו לעבור אצלה את ההליך שתכליתו תיקון העיוות המולד באוזניים במחיר מוזל.

המרכז הרפואי שבו מתבצע הניתוח

כאמור אחד המרכיבים בהצעת המחיר עבור ניתוח הצמדת אוזניים הוא המרכז הרפואי שבו יתבצע ההליך הכירורגי בפועל. מומלץ לא לנסות לחסוך בסעיף זה. אמנם הניתוח להצמדת האוזניים לא כרוך בחתכים רבים מדי, וברוב המקרים מטופלים כלל לא נזקקים לאשפוז אלא יכולים לחזור הביתה לאחר התאוששות של מספר שעות – אבל תמיד כדאי לעבור ניתוח (וניתוח פלסטי הוא ניתוח לכל דבר) במקום נעים ומאובזר היטב שמשרה תחושת ביטחון.

החלמה אחרי ניתוח להצמדת אוזניים

תוספת מסוימת לעלות הצמדת אוזניים עשויה להיות הפסד ימי העבודה בעקבות הניתוח. בדרך כלל נדרשת תקופת החלמה של כשבועיים, אם כי מי שיכול או יכולה לבצע מהבית עבודות שלא כרוכות במאמץ פיזי יוכלו לחזור לעבודה גם כעבור כשבוע. חשוב מאוד להשגיח היטב על אזור האוזניים ולהגן עליהן מפני פגיעה. פעילות גופנית נמרצת אפשרית רק לאחר כ-6 שבועות ממועד הניתוח. התוצאות הסופיות מתקבלות לאחר כשנה, וזהו גם המראה הסופי של האוזניים לכל החיים.

אולי יעניין אותך גם:

הקודם   הבא

הרמת פנים – המדריך המלא

הרמת פנים היא הליך כירורגי שמוכר גם בשם מתיחת פנים, אם כי במובן מסוים המילה "הרמה" היא המדויקת יותר. באמצעות הליך זה ניתן להצעיר באופן משמעותי את מראה הפנים, ולהעניק למטופלות ולמטופלים חזות חיונית...

להמשך קריאה

איך נראה חזה אחרי הוצאת שתלים?

הגדלת חזה באמצעות שתלי סיליקון היא ניתוח פלסטי מבוקש מזה שנים רבות. ככל שגדל מספרן של הנשים שעברו את הניתוח הנ"ל, כך גדל באופן טבעי גם מספרן של הנשים שעוברות ניתוח להוצאת שתלים, בין אם מסיבות...

להמשך קריאה