ניתוח חזה: כל מה שרציתן לדעת

img

ניתוח הגדלת חזה הוא אחד הניתוחים הפלסטיים הפופולריים שיש היום. למעשה, נתונים סטטיסטיים של סקרים בארה"ב מראים שבכל שנה, מבוצעים כ-300,000 ניתוחי הגדלת חזה. אחוז שביעות הרצון של המטופלות מניתוחים אלו הוא בין הגבוהים ביותר בעולם הרפואה הפלסטית. כדאי להכיר, כי קיימות כמה שיטות שונות להגדלת חזה. הפופולרית ביותר, היא השיטה הקלאסית והמוכרת של החדרת שתלי סיליקון ועיצוב החזה בהתאם לשתל וצורת הגוף. במאמר זה נסביר על השיטות השונות להגדלת חזה, למי הניתוח מתאים ולאיזו תוצאה סופית ניתן לצפות.

למי ניתוח הגדלת חזה מתאים ובאילו מקרים?

לא משנה באיזה גיל, מראה החזה משפיע באופן ישיר על תחושת הנשיות שלנו. כאשר אישה לא מרגישה בנוח עם החזה שלה היא עלולה לחוות חוסר ביטחון, דימוי עצמי נמוך ותחושת אי נוחות עם הגוף שלה. ניתוח הגדלת חזה מהווה את הפתרון האידאלי במקרים בהם את מרגישה לא שלמה עם מראה החזה שלך ומעוניינת להעניק לו יותר נפח. לניתוח זה קיימת משמעות רגשית גבוהה משום שהוא לא רק משנה את המראה שלך מבחינה אסתטית, אלא יכול לשנות את התפיסה שלך לגבי גופך ולשפר את ההרגשה שלך.

נשים רבות חוות מצבים בהם החזה שלהן לא מתפתח כראוי והן נותרות עם שדיים קטנים ולא מפותחים לאחר שעברו את גיל ההתבגרות. במקרים אחרים יכול להיווצר מצב של אסימטריה בחזה, כאשר שד אחד התפתח יותר מהשני והם נראים שונים בגודלם ונפחם. בניתוח הגדלת חזה ניתן לתקן מצבים אלו, להגיע לגודל הרצוי ולעצב את השד באופן סימטרי ובהתאם למבנה גופך.

הגדלת חזה בשתלי סיליקון

הניתוח הנפוץ ביותר להגדלת החזה מבוצע על ידי שתלי סיליקון. קיימות כמה טכניקות שונות לביצוע הניתוח. בהגדלת חזה השתלים מוחדרים לחזה מתוך חתך שהכירורגית הפלסטית יוצרת תחת החזה. החתך מבוצע בקפל התת שדי, כך שהצלקת מוסתרת יחסית על ידי השד עצמו. שתלי הסיליקון שקיימים היום מיוצרים מחומרים חדשים ומתקדמים יותר מאי פעם. בהתאם להמלצתו של הכירורגית הפלסטית שלך, את יכולה לבחור את סוג השתלים הרצוי, הצורה והגודל שלהם.

אפשר לבחור כאמור סוג, צורה, פרופיל, גודל, חברה, מנח (מעל/מתחת לשריר), ועוד.

הגדלת חזה בשומן עצמי

היום, בזכות התקדמות הטכנולוגיה בתחום הרפואה האסתטית, ניתן לבצע הגדלת חזה בשומן עצמי. בניתוח, הכירורגית הפלסטית בעצם מבצעת שאיבת שומן מאזורים בהם קיים הרבה שומן עודף כמו הירכיים, הבטן והמותן. לאחר מכן, השומן עובר תהליך של סינון ועיבוד ומושתל חזרה באזור החזה. עם השומן ניתן לעצב ולפסל אותו בהתאם. היתרון הבולט בשיטה זו הוא שהשומן הוא חומר טבעי לחלוטין, הנלקח מגופה של המטופלת. לכן, הסיכוי לפיתוח תגובות דחיה של הגוף או תופעות לוואי כלשהן הוא נמוך מאוד משום שהקליטה שלו בגוף היא טבעית וטובה במיוחד. החיסרון בשיטה הוא שהשומן יכול להיספג יתר על המידה (לרוב בין 30% ל-70% ספיגה) וייתכן שעל מנת לקבל את התוצאה הסופית הרצויה יעלה הצורך במספר ניתוחים.

הקודם   הבא

ניתוח הצמדת אוזניים מכבי

הצמדת אוזניים היא הליך כירורגי שמתאים גם לילדים וגם למבוגרים שמבקשים לשנות מראה בולט מדי של איבר זה, ובפרט לצמצם את המרחק בין האוזניים לבין הראש. לחברי מכבי שירותי בריאות בעלי ביטוחים משלימים רלוונטיים ישנן...

להמשך קריאה
ניתוח הצמדת אוזניים מכבי דר מיכל בנקלר

ניתוח פלסטי באוזניים: שיפור קטן עם הבדל גדול

המראה והגודל של האוזניים שלנו הוא בעל השפעה משמעותית על המראה החיצוני...

להמשך קריאה
ניתוח פלסטי באוזניים - ד"ר מיכל בנקלר